Czy stać Cię na stronę www ?


Wiele firm (szczególnie małych) nie widzi potrzeby posiadania strony internetowej. Tymczasem obecność w internecie to obecnie najtańszy i najefektywniejszy sposób promowania swojej działalności. Raz wydane pieniądze pomagają w promocji Państwa usług przez bliżej nieokreślony czas, co odróżnia posiadanie strony www od tradycyjnej reklamy w gaziecie, radiu, czy poprzez kolportarz ulotek. Posiadanie własnej strony www nie ogranicza Państwa jak wcześniej wymienione środki przekazu w szerszej prezentacji profilu działalności.


Z przeprowadzonych badań wynika, że z internetu w polsce korzysta już ponad 16 mln obywateli. Co bardzo ciekawe 9,1 mln osób zadeklarowało, że internet jest pierwszym medium z którego korzystają w celu znalezienia informacji na temat produktów i świadczonych usług. Obecność Państwa firmy w internecie jest już niemalże obowiązkowa. Należy uświadomić sobie, że zapewne Państwa konkurencja jest już w Internecie i aktywnie pozyskuje tą drogą nowych klientów. Kiedy w czasie studiów namawiałem zaprzyjaźnionego właściciela małej łódzkiej firmy z branży "wykończenia wnętrz" do założenia swojej strony internetowej z drugiej strony dało się odczuć powątpiewanie(przecież po co nam strona internetowa? jesteśmy małą firmą). Muszą mi Państwo uwierzyć na słowo, dziś firma ma o wiele więcej zleceń i co interesujące mimo początkowego nastawienia wyłącznie na rynek łódzki realizuje pracę w wielu odległych miejscowościach. Strona internetowa daje możliwość dotarcia do szerszego grona klientów, a także zaprezentowania im Państwa wyjątkowości. W podanym wyżej przykładzie była to prezentacja wybranych realizacji. Z doświadczenia wiemy, że przyszli klienci chcą mieć możliwość zdobycia jak największej liczby informacji o firmie, której usługami lub produktami sa zainteresowani. Fakt posiadania "dobrej" strony www pozwala ta chęć zaspokoić. Strona pełni rolę wirtualnego pracownika, który 24 godziny na dobę gotowy jest udzielić informacji zainteresowanym osobom.


Na koniec musimy wspomnieć, że aby obecność w internecie odnosiła efekty należy mieć "dobrą" stronę www. Przeglądając oferty tworzenia stron internetowych z pewnością spotkali Państwo się z dużą rozbieżnością cenową tej usługi. Wydawać by się mogło, że strona to strona i prócz ceny niczym się jej wykonanie nie różni. Tymczasem nic bardziej mylnego.

    "Dobra" strona internetowa to ta która:
  • zaprezentuje informacje w sposób przejrzysty i przyjazny użytkownikom(standardy web usality),
  • dostosuje zawartość do potrzeb i oczekiwań grupy docelowej,
  • przekona ich o Twoim profesjonalizmie,
  • wzbudzi zaufanie,
  • będzie stworzona zgodnie z obowiązującymi standardami(w3c),
  • będzie zooptymalizowana pod działanie wyszukiwarek internetowych.
Oczywiście można by wymienić jeszcze przynajmniej kilkanaście cech dobrej strony www, ale przecież nie taki jest temat tego artykułu. Jeśli są Państwo zainteresowani obecnością w internecie zapraszamy do skontaktowania się z naszą agencją interaktywną. Gwarantujemy Państwu konkurencyjne ceny, zapał oraz profesjonalizm wykonywanych usług.